יום ראשון, 22 ביולי 2018

מתנות לאישה לכבוד ט"ו באב


לקראת ט"ו, באב, יום האהבה, בוודאי תהיה לכם דילמה לגבי המתנה שתעניקו לחברה שלכם. בין אם אתם גרים ביחד ובין אם לא, אי אפשר לראות אותה בידיים ריקות, אך נשאלת השאלה מה יהיה נחמד לקנות לחברה שלכם, ולשם כך המאמר הזה נועד כדי לתת לכם כמה רעיונות טובים.

טיפוס של מתנות או טיפוס של חוויות?

כל גבר חייב להתאים את המתנה שהוא מעניק לאשתו או לחברה שלו בט"ו באב כמו בכל מועד חגיגי אחר, כמו יום השנה ביחד או יום ההולדת שלה, לפי הטעם שלה. כמובן שיש לגוון בין השנים ולא בכל מועד להביא לה את אותו סוג המתנה, אך בכל מקרה חשוב להבין לעומק האם היא טיפוס של מתנות מוחשות, קרי פיזיות חומריות, או חוויות. אם היא טיפוס של מתנות אז החלוקה תהיה מורכבת יותר ועל כך נרחיב בהמשך, אך אם היא טיפוס שמעדיפה חוויות, יום כיף או חופשה תהיה מתנה נהדרת.

טיפוס של מתנות? תקנו בושם
אבני חן

יכול להיות שחברה שלכם אוהבת פרטים חדשים שישתלבו בשגרה שלה בצורה מושלמת, ואתם בתור גברים גם מחשפים פריט שהיא בוודאות תשתמש. באיזה פריט כל אישה משתמשת? כמובן שהתשובה היא בושם. הבשום יכול להתאים לכל אישה ולמעשה אם אתם מכירים את חברה שלכם טוב אתם גם אמורים לדעת איזה סגנון היא מעדיפה. יש בשמים חזקים ודומיננטיים מאוד זועקים "אני פה" לעומת בשמים עדינים שמשתלבים נהדר בכל אווירה. במתנה זו אפשר לקבוע רף השקעה משתנה לפי התקציב שלכם, וזה יתרון גדול.

המתנה הכי טובה: אבני חן

אם אמרנו שבושם יכולה להיות מתנה מעולה בגלל שאפשר לבחור בשמים בתקציבים משתנים, הרי שגם אבני חן עונות להגדרה הזו. לאבני חן יש גם יתרונות רבים אחרים ולכן מדובר על המתנה המושלמת. ראשית, מדובר במתנה יוצאת דופן וכמעט בוודאות שאף אחד לא העניק לה כזה דבר מיוחד. שנית, אפשר להתאים את אבן החן לאישה שלכם, לפי ההעדפות שלה או השאיפות שלה, כיוון שיש אבני חן שתורמות בסגולות של פרנסה טובה, פריון, בריאות וכן הלאה. אבני חן יכולות להיות גם תכשיט נהדר ולא רק כאבן בעלת סגולות וכף למעשה הבחירה באבנים תהיה נבונה.

זר פרחים זה ממש לא פאסה

יש אנשים שבטוחים שהענקת זר פרחים בט"ו באב זה פאסה ולא כדאי לקנות אותם. כמובן שאם תקנו זר פרחים בנאלי ומשעמם, בסופו של דבר האישה שלכם אולי תשמח רק באותו הרגע שהיא מקבלת כדי לא לבאס אתכם אך לאחר מכן היא פשוט תלך לחדר ותתעצבן. לכן, חשוב לבחור זר פרחים מושקע ויפה, כזה שיעשה לה את היום להכי שמח שיש. מוטב להעניק את הפרחים בכל מקרה עם ברכה כתובה, אפילו אם אתם מעניקים אותם פנים מול פנים, כאשר מוטב גם להתחיל איתם את היום על הבוקר כדי שהוא יתחיל עבורה ברגל ימין ובצורה חגיגית.

אין כמו בגד או תכשיט חדש

יכול להיות שיש נשים שאוהבות בגדים ותכשיטים יותר מנשים אחרות, אך בכל מקרה כל אישה תאהב אותם ותאהב גם לקבל אותם כמתנות. אם אתם לא יודעים מה לקנות לאישה שלכם, אתם יכולים לבחור בגד יפה או תכשיט חדש ובזה נגמר הסיפור. גם כאן חשוב לזכור שיש להשקיע, לא רק מבחינה כספית אלא גם להשקיע מחשבה על בחירת התכשיטים או הבגדים בנכונים. אולי גם תקנו תכשיט ובגד ביחד שיתאימו זה לזה, כאשר מומלץ להיעזר בחברה שמכירה את הטעם שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה